• pagebanner

Lanciamentu di u novu pruduttu WIPCOOL 2020

Lanciamentu di u novu pruduttu WIPCOOL 2020

À 2 ore di sera di u 29 di nuvembre di u 2020, a cunferenza di lanciu di u novu pruduttu di Zhejiang WIPCOOL Refrigeration Equipment Co., Ltd. hè stata in Shanghai Jingan Kunlun Hotel.

WIPCOOL Lanciamentu di novu pruduttu 2020 (7)

Guo Dingyun, General Manager di Zhejiang WIPCOOL Refrigeration Equipment Co., Ltd., Jiang Biao, Marketing Manager, è u sgiò Qiu di Hangzhou XIN SIBOLAN Refrigeration Equipment Co., Ltd., u sgiò Liu di Hefei Pinniu Refrigeration Equipment Co., Ltd. ., u Signore Sun di Shandong Yueyang Refrigeration Technology Co., Ltd., è Quasi centu distributori cumpresi u Signore Zhang di City Refrigeration Equipment Co., Ltd. è u Signore Wang di Jiangsu Jindong HVAC Equipment Co., Ltd. Cunferenza di lanciu di u novu pruduttu.

WIPCOOL Lanciamentu di novu pruduttu 2020 (5)

I participanti anu pigliatu una foto di gruppu nantu à u muru di sign-in

WIPCOOL s'impegna à furnisce i prudutti di "sperienza oltre l'imaginazione" per l'utilizatori di drenaje, mantenimentu è installazione HVAC globale attraversu l'innuvazione tecnologica persistente è a qualità di fabricazione prufessiunale.In questa nova cunferenza di lanciamentu di u produttu, WIPCOOL hà purtatu i so novi prudutti da trè settori principali di l'imprese: gestione di Condensate, mantenimentu di u sistema HVAC, è arnesi è equipaghji HVAC / R per fà un grande debut.U direttore di marketing Jiang Biao hà datu una introduzione dettagliata è una spiegazione.

0af9768f

À a riunione, u sgiò Guo hà fattu un discorsu, esprimendu u so accoltu cordiale è un ringraziu sinceru à tutti l'invitati per a so prisenza è sustegnu !Dopu, u Signore Guo guidò un gruppu di distributori per sperienze è scambià prudutti.

633aa707

Testimone a storia cù qualità è pruvà a marca cù u tempu.In a cunferenza di stampa, u sgiò Guo hà parlatu di i successi storichi di WIPCOOL è i piani per i prossimi cinque anni.Ellu disse chì tuttu u sviluppu di WIPCOOL hè un prucessu di cuntinuu innuvazione è accumulazione.Dapoi u stabilimentu di a cumpagnia in u 2011, hà cuminciatu à pruduce pompe di drenaje di l'aria condizionata, hà cuminciatu à aumentà e categurie in 2013, è hà riprogrammatu e trè grandi unità di cummerciale da 2020 per supplementà gradualmente i prudutti stella in ogni unità.Hè l'accumulazione di deci anni di storia è tecnulugia, è hè inseparabile da u sustegnu di i distributori di WIPCOOL.

WIPCOOL Lanciamentu di novu pruduttu 2020 (4)

06f5eb57

Cum'è u sgiò Guo hà dettu, in i prossimi cinque anni, WIPCOOL hà da cuntinuà à mantene finu à L'obiettivu hè di diventà un capu in a gestione di condensate, un fornitore prufessiunale di strumenti di mantenimentu di u sistema HVAC, è un fornitore di prudutti differenziati per HVAC / R. arnesi è attrezzature.Cridemu è aspittemu chì WIPCOOL ci prisenta più prudutti d'alta qualità è sparte una sperienza d'usu megliu!

WIPCOOL Lanciamentu di novu pruduttu 2020 (9) Lanciamentu di u novu pruduttu WIPCOOL 2020 (8)

Invitatu Lucky Draw

3292cd4b


Tempu di posta: 05-novembre-2021