Macchina per saldà tubi WIPCOOL PWM-40 Precisione digitale per cunnessione impeccabili di tubi termoplastici

Descrizzione corta:

Caratteristiche:

Portatile è Efficiente

· Display digitale è controller

· Testa di matrice

· Piastra di riscaldamentu


Dettagli di u produttu

Documenti

Video

Etichette di u produttu

PWM-40 hè una macchina di saldatura di tubi intelligente cù display digitale à temperatura cuntrullata, specificamente cuncipita per a fusione prufessiunale di tubi termoplastici. Hè adatta per materiali cumunimenti usati cum'è PP-R, PE è PP-C, è hè largamente applicata in sistemi HVAC è diversi prughjetti d'installazione di tubazioni. Cù un cuntrollu precisu di a temperatura, a PWM-40 assicura un riscaldamentu consistente è stabile durante tuttu u prucessu di saldatura, prevenendu efficacemente i difetti causati da surriscaldamentu o riscaldamentu insufficiente.

U display digitale à alta definizione furnisce un feedback di a temperatura in tempu reale, chì permette à l'utilizatori di aghjustà i parametri di saldatura cun precisione, migliurendu significativamente sia l'efficienza di u travagliu sia a qualità di a saldatura. Custruita per a stabilità è a sicurezza, a macchina hè dotata di funzioni cum'è a prutezzione da u surriscaldamentu è a regulazione costante di a temperatura, chì garantiscenu prestazioni affidabili ancu in ambienti difficili o esigenti.

Cuncipita cù a comodità di l'utente in mente, a PWM-40 hà una interfaccia di cuntrollu intuitiva è una struttura ergonomica, chì a rende faciule da aduprà sia per i prufessiunali sia per i non esperti. Ch'ella sia aduprata in cantieri o in un ambiente di officina, sta macchina di saldatura offre una suluzione sicura, efficiente è durevule per cunnessione di tubi forti è affidabili.

PWM-40 场景图

Dati tecnichi

Modellu

PWM-40

Tensione

220-240V~/50-60Hz o 100-120V~/50-60Hz

Putenza

900W

Temperatura

300 ℃

Gamma di travagliu

20/25/32/40 mm

Imballaggio

Cassetta di strumenti (Cartone: 5 pezzi)


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu