• pagebanner

Wipcool Ahr News

Wipcool Ahr News

news wipcool ahr (1)

L'AHR Expo hè u più grande avvenimentu HVACR di u mondu, attraendu a riunione più cumpleta di prufessiunali di l'industria da u mondu sanu ogni annu.U Show furnisce un foru unicu induve i pruduttori di tutte e dimensioni è specialità, sia una marca di l'industria maiò o una start-up innovativa, ponu riunite per sparte idee è mostrà u futuru di a tecnulugia HVACR sottu un tettu.

news wipcool ahr (3)

Zhejiang Wipcool Refrigeration Equipment Co., Itd.(in seguitu, WIPCOOL) hà assistitu à a "AHR EXPO 2020 (Air Conditioning, Heating and Refrigeration 2020)" chì si terrà in Florida, USA da u 3 à u 5 di ferraghju 2020. Questa hè a più grande mostra in l'America di u Nordu in a refrigerazione è l'aria condizionata. industria.

news wipcool ahr (2)

Questa hè a prima volta chì a marca WIPCOOL hè apparsa in u mercatu di l'America di u Nordu.WIPCOOL hà mostratu 4 serie di prudutti in questu tempu

1, Pompe di Condensate Serie Pioneer

WIPCOOL pò furnisce a gamma completa di pompa di condensazione.Da e mini pompe, pompe di cisterna è pompe di supermercatu.

2, Pompe à vacuum serie Fast

A serie rapida di pompa di vacuum porta a nova sperienza d'usu sfarente cum'è anu una struttura interna differente, postu chì a fuga d'oliu hè una materia se a pompa hè stata latu durante u vostru travagliu o guida.Allora a più grande funzione di a nostra pompa hè di evità stu risicu di perdite d'oliu.È u disignu di u vacuummeter di sopra vi porta ancu una nova sperienza d'utilizazione per evità di inclinate per leghje i dati esatti di vacuum.

3, Pompe di carica d'oliu refrigerante di serie robusta

Questa pompa di trasferimentu d'oliu pesante hè ideale per carricà l'oliu in o aghjunghje oliu à grandi sistemi.Differenti cù mudelli manuali, a serie elettrica R4 & R6 pò salvà u tempu è u vostru travagliu quandu mantene questi grandi sistemi.

4, Macchina di pulizia di bobina di Serie Compact

À u tempu, l'equipaggiu HVAC caderà in diversi livelli di disrepair chì portanu à u gastru di energia è u cunfortu cumprumissu per l'occupanti di un edifiziu.I bobine di condensatore è evaporatore sò, in gran parte, induve assai di u travagliu hè fattu in un sistema HVAC.A mantenimentu di queste bobine, è a mantene pulite, hè essenziale per un funziunamentu efficiente,

WIPCOOL hà scelte diverse da unità interne è esterne.È hà ancu u putere Li-ion, cusì pò furnisce a pulizia prufessiunale.

Duranti l'esibizione, numerosi grossisti, importatori è cuntrattuali si sò firmati per fighjà è sperimentà i prudutti per via di u disignu di l'aspettu rinfrescante è di u disignu funziunale unicu, è sò stati affirmati positivamente da elli.


Tempu di post: 22-novembre-2021